Sara och Birgitta i Krakow

Hejsan! Det här året gör vi en liten fuling, jag och mamma drog iväg på en egen resa som blev Krakow, medan pappa och Calle åker till Österrike nästa vecka. Det fick bli så eftersom jag och Calle inte har sportlov samtidigt, och jag fick en spa-resa i 18årspresent av familjen! 

Vi började resan från Skavsta imorse. Planet kom iväg i tid och vi flög 7.00. Jag sov inte alls bra inatt, så i och med att vi rullade iväg på startbanan somnade jag också! Väl framme i Krakow tog vi tåget till vår station, Krakow Glowny. Hade jag inte tittat ut genom fönstret precis då, så hade vi åkt vidare för vi var i helt andra diskussioner, haha. Sen promenerade vi till hotellet och fick vårt mycket fina rum 4 timmar tidigare än vad som var sagt! Guldstjärna på det. 

Dagens planer är att besöka Schindler's fabrik, gå på någon typ av behandling (typ fotmassage etc) och avsluta dagen med ett restaurangbesök. Låter lovande! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0